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Es ist eine weise Wahl, sich an der HDI HD0-300 Zertifizierungsprüfung zu beteiligen. Mit dem HDI HD0-300 Zertifikat werden Ihr Gehalt, Ihre Stelle und auch Ihre Lebensverhältnisse verbessert werden. Es ust doch nicht so einfach, die HDI HD0-300 Zertifizierungsprüfung zu bestehen. Sie brauchen viel Zeit und Energie, um Ihre Fachkenntnisse zu konsolidieren. Pass4Test ist eine spezielle Schulungswebsite, die Schulungsprogramme zur HDI HD0-300 Zertifizierungsprüfung bearbeiten. Sie können zuerst Teil der Fragen und Antworten zur HDI HD0-300 Zertifizierungsprüfung im Internet als Probe kostenlos herunterladen, so dass Sie die Glaubwürdigkeit unserer Produkte testen können. Normalerweise werden Sie nach dem Probieren unserer Produkte Vertrauen in unsere Produkte haben.
Um in der IT-Branche große Fortschritte zu machen, entscheiden sich viele ambitionierte IT-Profis dafür, an der HDI HD0-300 Zertifizierungsprüfung zu beteiligen und somit das IT-Zertifikat zu bekommen. Wegen des schwierigkeitsgrades der HDI HD0-300 Zertifizierungsprüfung ist die Erfolgsquote sehr niedrig. Aber es ist doch eine weise Wahl, an der HDI HD0-300 Zertifizierungsprüfung zu beteiligen, denn in der konkurrenzfähigen IT-Branche heute muss man sich immer noch verbessern. Und Sie können auch viele Methoden wählen, die Ihnen beim Bestehen der Prüfung helfen.
Es ist uns allen bekannt, dass IT-Branche eine neue Branche und auch eine Kette, die die wirtschaftliche Entwicklung fördert, ist. So ist ihre Position nicht zu ignorieren. Die IT-Zertifizierung ist eine Methode für den Wettbewerb. Durch die Zertifizierung werden Sie sich in allen Aspekten verbessern. Aber es ist nicht so einfach, die Prüfung zu bestehen. So empfehle ich Ihnen unsere Schulungsinstrumente. Wenn Sie die Schulungsressourcen wählen, ist Pass4Test die erste Wahl. Seine Erfolgsquote beträgt 100%. Und Sie können die Prüfung sicher bestehen.
Um keine Reue und Bedauern in Ihrem Leben zu hinterlassen, sollen Sie jede Gelegenheit ergreifen, um das Leben zu vebessern. Haben Sie das gemacht?Die Schulungsunterlagen zur HDI HD0-300 Zertifizierungsprüfung von Pass4Test helfen den IT-Fachleuten, die Erfolg erzielen wollen, die HDI HD0-300 Zertifizierungsprüfung zu bestehen. Um den Erfolg nicht zu verpassen, machen Sie doch schnell.
Exam Code: HD0-300
Prüfungsname: HDI (Help Desk Manager)
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NO.1 What are three ways to maintain a balanced and positive outlook when adapting to
new situations, priorities, or demands? (Choose three)
A. concentrate on common goals during times of disagreement
B. develop interests outside of work to provide a stress-free zone
C. identify trends in service, and then develop resources to meet those trends
D. create a personal network of advisors with whom you can share problems and
concerns.
Answer: A,B,D
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NO.2 What are three benefits of mentoring programs? (Choose three)
A. They help team members improve
B. They help retain personnel with optimal skills.
C. They allow team members potential growth opportunities.
D. They help team members develop strategic vision statements.
Answer: A,B,C
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NO.3 An upcoming production rollout could heavily impact normal off-shifts. You decide
to move schedules to cover the upcoming increase in calls. After the staff expresses
their concerns about having to work the new shifts with little warning, you still
decide to implement your off-schedule shift change.
Which leadership trait does this show?
A. the ability to encourage team participation
B. the ability to discourage one-person domination
C. the ability to execute a plan despite adverse conditions
D. the ability to identify unpopular decisions as still necessary
Answer: D
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NO.4 How can you pursue continuous learning to stay current with industry standards?
(Choose two)
A. create an individual development plan
B. conduct monthly performance reviews
C. volunteer for projects that require you to leam new information
D. communicate a need for change by providing a compelling business rationale
Answer: A,C
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NO.5 What are three functions of an effective support organization in managing
unresolved support issues? (Choose three)
A. recording unresolved issues
B. resolving customer issues
C. escalating unresolved issues
D. monitoring unresolved issues
E. communicating the status of issues
Answer: C,D,E
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NO.6 Organizational development needs are determined by which three methods?
(Choose three)
A. project analysis
B. position profiling
C. skill gap analysis
D. individual assessment
Answer: B,C,D
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NO.7 Which three metric calculations impact customer satisfaction? (Choose three)
A. Average Talk Time
B. Abandonment Rate
C. First Call Resolution Rate
D. Averaged Speed of Answer
E. Average After Call Work Time
Answer: B,C,D
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NO.8 You want to be prepared for a potential decrease in workforce scheduling based on
a decrease in customer service requests. What are the three most likely reasons for a
reduction in call volume? (Choose three)
A. Customers are better trained
B. Customers are more experienced
C. Business functions are outsourced
D. System are more stable and mature.
E. Overall business/workforce is reduced.
Answer: A,B,D
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NO.9 Which practice is important in improving the supportive atmosphere found in an
open and positive work environment?
A. use of visual status boards
B. empowerment from management
C. access to computer telephony technologies
D. specific statement of performance expectations
Answer: B
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NO.10 You are supporting someone from a different culture. How can you improve your
communication? (Choose three)
A. speak slowly and loudly
B. pause to verify understanding
C. encourage the person to ask for clarification
D. use proper/standard language expressions (eliminate slang)
Answer: B,C,D
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NO.11 Who is ultimately responsible for an employee's success or failure?
A. the employee
B. the employee's mentor
C. the employee's manager
D. the employee's team leader
Answer: A
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NO.12 Your support organization has 20 frontline analysts. The Call Management System
produces performance reports that show the amount of time each analyst is on the
phone, performing wrap-up work, and not available. Reports also show the number
of calls taken and the average talk-time per agent.
Based on these reports, what should the manager do to improve the support
organization's performance?
A. publish trend reports for the group as a whole
B. publish a list of agents ranked by who has the most talk time.
C. Recognize and reward the individual who handles the most calls
D. Recognize and reward the individual who has the least :not available" time
Answer: A
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NO.13 Service Level Agreements document the level of service provided as well as the level
at which that service is provided by which two parties?
A. customer
B. stake holder
C. service provider
D. Help Desk manager
E. Service-level managers
Answer: A,C
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NO.14 Which statement about contract staffing is true?
A. Contract employees can only be let go by their company.
B. Contract employees receive more benefits than full-time employees
C. Contract employees may hinder teamwork if they do not work closely with full-time
employees
D. Contract employees are allowed to work hours that are not specifically defined by
their company.
Answer: C
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NO.15 Which traits should a Help Desk manager look for an analyst to determine if the
analyst can effectively multitask?
A. handles stress and prioritize
B. takes the initiative and is creative
C. takes chances and switches topics
D. changes perspectives often and is self sufficient
Answer: A
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NO.16 A customer could not get through to a support representative when calling the Help
Desk in the morning. He had to call back later.
Which metric captures this situation?
A. Time in Queue
B. Abandonment Rate
C. Average Speed of Answer
D. First Call Resolution Rate
Answer: B
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NO.17 What should be addressed in a support center's marketing plan?
A. the support center's budget requirements
B. the support center's staffing requirements
C. the support center's implementation timelines
D. the support center's role in the corporate vision
Answer: D
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NO.18 Which two service parameters are normally addressed in a Service Level
Agreement? (Choose two)
A. call flows
B. training material
C. products supported
D. days and hours of service
Answer: C,D
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NO.19 Which three technologies enable Help Desks to achieve their performance goals?
(Choose three)
A. Automatic Call Distributor
B. Interactive Voice Response
C. Intra-monthly Monitoring System
D. Extra-diem Reporting Application
E. Customer Relationship Management
Answer: A,B,E
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NO.20 Your Help Desk is 24x7 and covers support for many areas throughout the country.
An upcoming snow storm is expected to cause power outage.
What helps you prepare for the upcoming days?
A. call answer plans
B. contingency plans
C. UPS usage reports
D. Gap analysis reports
Answer: B
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