2013年9月29日星期日

Avaya 132-S-720-1 dumps

Wenn man an sich glaut, kann man wirklich was erreichen. Der Grund, warum Pass4Test jedem IT-Fachmann helfen kann, liegt in seiner Fähigkeit. Die Schulungsunterlagen zur Avaya 132-S-720-1-Prüfung von Pass4Test können Ihnen zum Erfolg verhelfen. Jede Beschränkung fängt im Herzen an. Wenn Sie die Avaya 132-S-720-1-Prüfung bestehen wollen, werden Sie Pass4Test wählen. Eigentlich ist die Distanz zwischen Erfolg und Niederlage nicht weit. Pass4Test führt Sie zum Erfolg.

Pass4Test stehen Ihnen eine Abkürzung zum Erfolg zur Verfügung. Dabei erspart Pass4Test Ihnen viel Zeit und Energie. Pass4Test wird Ihnen gute Trainingsinstrumente zur Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung bieten und Ihnen helfen , die Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung zu bestehen. Wenn Sie auch die relevante Materialien auf anderen Websites sehen, schauen Sie mal weiterhin, dann werden Sie finden, dass diese Materialien eigentlich aus Pass4Test stammen. Unsere Pass4Test bieten die umfassendste Information und aktualisieren am schnellsten.

Wenn Sie sich zur Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung anmelden, sollen Sie sofort gute Lernmaterialien oder Ausbildungskurse wählen, um sich auf die Prüfung vorzubereiten. Denn die Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung ist eine schwierige Prüfung und Sie müssen dafür ausreichende Vorbereitungen treffen.

Exam Code: 132-S-720-1
Prüfungsname: Specialist Call Center Implement and Support Elective Exam
Aktulisiert: 2013-09-29
Nummer: 128 Q&As

Mit der Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung werden Sie sicher bessere Berufsaussichten haben. Die Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung kann nicht nur Ihre Fertigkeiten, sondern auch Ihre Zertifikate und Fachkenntnisse beweisen. Die den Schulungsunterlagen zur Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung von Pass4Test sind eine von der Praxis bewährte Software. Mit ihr können Sie eine bessere Theorie bekommen. Vorm Kauf können Sie eine kostenlose Probeversion bekommen. So kennen Sie die Qualität unserer Schulungsmaterialien. Pass4Test ist Ihnen die beste Wahl.

Wenn Sie die Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung bestehen wollen, ist es ganz notwendig, die Schulungsunterlagen von Pass4Test zu wählen. Durch die Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung wird Ihr Job besser garantiert. In Ihrem späten Berufsleben, werden Ihre Fertigkeiten und Kenntnisse wenigstens international akzeptiert. Das ist der Grund dafür, warum viele Menschen Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung wählen. So ist diese Prüfung immer wichtiger geworden. Die Schulungsunterlagen zur Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung von Pass4Test, die von den erfahrungsreichen IT-Experten bearbeitet, wird Ihnen helfen, Ihren Wunsch zu erfüllen. Sie enthalten Prüfungsfragen und Antworten. Keine anderen Schulungsunterlagen sind Pass4Test vergleichbar. Sie brauchen auch nicht am Kurs teilzunehmen. Sie brauchen nur die Schulungsunterlagen zur Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung von Pass4Test in den Warenkorb hinzufügen, dann können Sie mit Hilfe von Pass4Test die Prüfung ganz einfach bestehen.

132-S-720-1 prüfungsfragen Demo kostenlos downloden: http://www.pass4test.de/132-S-720-1.html

NO.1 Your customer has basic reporting requirements that include agent level skill reporting
for 12
simultaneous supervisors accessing real-time information using PCs over their Local Area
Network. What
is the most cost effective reporting offer that meets these requirements?
A. BCMR Desktop
B. BCMS
C. CMS
D. Operational Analyst
Answer: C

Avaya echte fragen   132-S-720-1 testantworten   132-S-720-1   132-S-720-1   132-S-720-1   132-S-720-1 prüfungsfragen

NO.2 When turning on the CMS application an installation engineer receives the message
shown:
®C heck i ng t he S ys t e m Tunab l es f o r CM S va l ues m d : m irr o r ed_ r oo t _ fl ag
MUST be se t t o 1 CM S canno t r un
without correct tunable values. Error occurred while processing request..... see
/cmsfinstallllogdir/admin.log for detaiIs ¯
Which file will require amending to resolve this problem?
A. /etcftunables
B. /etc/system
C. /cms/insta llftunables
D. /etc/defaultlmirror
Answer: B

Avaya   132-S-720-1   132-S-720-1 prüfungsfrage   132-S-720-1

NO.3 You have just received a call from a customer that agent 6024 is no longer receiving
calls for skill 6.
The customer informs you that the agent was receiving calls yesterday for this skill. You
display the agent
login ID and inform the customer that skill 6 is no longer assigned in the agents profile. The
customer
wants to know when the agents profile was changed. Keep in mind that changes to agent
profiles for this
customer can only be made through the Media Server,
Which command would you use to determine when a change was made to this agents
profile?
A. display changes extension 6024
B. list history
C. display agent 6024
D. displayevents 6024
E. trace agents
Answer: B

Avaya echte fragen   132-S-720-1 echte fragen   132-S-720-1   132-S-720-1 exam fragen   132-S-720-1   132-S-720-1 zertifizierung

NO.4 Your customer would like to be able to collect call center data when the enterprise
fragments using a
remote gateway. Since this is a small location, an LSP was installed to support the users
Which system
would allow the customer to collect and then add data back to the main Call Management
System (CMS)?
A. HACMS
B. Primary CMS
C. BCMR-D
D. Survivable CMS
Answer: D

Avaya   132-S-720-1   132-S-720-1 originale fragen

NO.5 A customer wishes to allocate the subnet 255.255252.0 to the ® cus t o m e r LAN ne t
w o r k i n t e rf ac ¡¯ o n t h
CMS. Which file must be amended to ensure that this net mask is correctly allocated when
the CMS
system is rebooted?
A. /etc!subnet
B. /etc/netmasks
C. /etcfnetworks
D. /etcfhosts
Answer: B

Avaya prüfungsfragen   132-S-720-1 prüfung   132-S-720-1 zertifizierungsfragen   132-S-720-1 prüfungsfrage   132-S-720-1 prüfungsfragen

NO.6 You are a team member assigned on a project to install a new Avaya S87XX Media
Server and a new
Avaya Call Management System (CMS). Who is responsible for identifying what equipment
has arrived at
the customers site?
A. the field technician
B. the client executive
C. the program manager
D. the remote field engineer (RFE)
Answer: A

Avaya antworten   132-S-720-1   132-S-720-1

NO.7 You have just installed Avaya P Agent R-6 on the computers for all 150 agents. All of
the computers can
ping the Communication Manager (CM), but only 100 of the agents can log into their lP Agent
station.
What is the cause of this issue?
A. The ®M ax i m u m C oncu rr en tl y R eg i s t e r ed I P S t a ti on¡¯ f ield o n t h ¡ ® s ys -
parameters customer-options ¯
screen is set to 100.
B. The ® I P S t a ti on¡¯ f ield o n t h ¡ ® s ys -parameters customer-options ¯ sc r een i s se
t t o¡ n
C. The ®M u lti m ed i a M od ¡¯ f ield o n t h ¡ ® chan ge s tat o n ¡ ¯ fo r m i s s et t o ¡ ® E
nh n c
D. The ®Phone Fea t u r e¡¯ w i nd o w o n t h ¡® S tat ion A dm i n istrat io n f o r m nee d s t
o be s e t o ¡® -In ¯.
Answer: A

Avaya zertifizierung   132-S-720-1   132-S-720-1 exam fragen   132-S-720-1 echte fragen

NO.8 For single site call centers where Call Management System (CMS) data is critical to
their business,
which two benefits does the CMS provide for minimum data loss? (Choose two.)
A. disk mirroring
B. Survivable CMS
C. high availability CMS
D. duplicated processors
Answer: A, C

Avaya   132-S-720-1   132-S-720-1   132-S-720-1 dumps   132-S-720-1 zertifizierungsantworten

NO.9 Your customer has commissioned agents who take both service related calls as well
as sales
opportunity calls The agents receive a commission on all sales. Which Business Advocate
feature would
assure that agents are provided equal opportunity to take sales related calls?
A. Service Objective
B. Percentage Allocation Distribution
C. Service Level Supervisor
D. Reserve Agent
Answer: B

Avaya echte fragen   132-S-720-1 prüfungsfragen   132-S-720-1   132-S-720-1   132-S-720-1 testantworten

NO.10 Your customer wants to periodically adjust agent skill assignments and preferences
automatically
(without human intervention) based on real-time agent sales results in their CRM application.
Which solution would satisfy the requirement?
A. Implement a custom CTI application which will change the agent skills.
B. Pursue a custom application through Avaya CSI
C. Use Avaya Site Administration Scheduling.
D. Use CMS Supervisor scripting.
Answer: B

Avaya prüfungsfrage   132-S-720-1 zertifizierung   132-S-720-1   132-S-720-1 exam fragen

NO.11 Your customer is implementing a non-AVAYA CI/LAN application in conjunction with
Communication
Manager (CM) 4 0 What is the minimum software licensing required on Communication
Manager and AE
Services?
A. ASAI Core on CM and TSAPI Basic and Ad ¯i anced on AE Se r M ces
B. ASAI Core on CM and CvtAN on AE Ser ¯.i ces
C. ASAI Core, ASAI Plus and Cli Stations on CM and CVLAN on AE Services
D. CTI Propnetary Adjunct inks on CM and CVL.AN on AE Services
Answer: B

Avaya exam fragen   132-S-720-1 prüfungsfrage   132-S-720-1 prüfungsunterlagen

NO.12 A customer wants to know the definition of the Average ACD Time on the Historical
Split Skill Summary
Interval Report. Which documentation would you reference in order to obtain this
information?
A. Avaya Call Management System Supervisor Release 14 Reports
B. Avaya CMS Supervisor Release 14 Report Designer
C. Avaya CMS Capacities
D. Avaya Call Management System Release 14 Administration
Answer: A

Avaya zertifizierung   132-S-720-1 prüfungsfragen   132-S-720-1

NO.13 Your customer is implementing third-party data directed routing
Which three ctor steps would cause an adjunct routing request to be terminated? (Choose
three.)
A. check split
B. wait
C. queue
D. go to step
E. converse on split
Answer: A, C, E

Avaya   132-S-720-1 zertifizierungsfragen   132-S-720-1   132-S-720-1 originale fragen   132-S-720-1 zertifizierungsfragen

NO.14 You ask the Avaya Call Management System (CMS) administrator to increase the
measured trunks.
Since the administrator has not changed parameters before, CMS administration
documentation must be
accessed. Which three sections are needed to change parameters? (Choose three.)
A. Free Space Allocation
B. Data Storage Allocation
C. Trunk Group assignment
D. Data Collection
E. Disk Allocation
Answer: A, B, D

Avaya   132-S-720-1 echte fragen   132-S-720-1   132-S-720-1 prüfungsfrage   132-S-720-1

NO.15 Your customer is reporting that after hours callers are being disconnected. Recently
they changed the
out-of-hours vector from routing to an internal voice mailbox to an off site answering service
using a
route-to digits step
What is happening?
A. Dial ahead digits are being discarded
B. In the associated vector, coverage on route-to digits step was set to no.
C. In the associated vector, coverage on route-to digits step was set to °yee
D. Class of Restriction on associated VON has too low of an FRL to allow outcalling
Answer: D

Avaya   132-S-720-1 zertifizierungsfragen   132-S-720-1

NO.16 Which three statements descnbe the correct use of the asaiuui vector vanable when
communicating
with an adjunct computer telephony integration application? (Choose three.)
A. Valid lengths of the asaiuui vector variable range from 1 to 24 digits
B. The asaiuu, vector variable allows the adjunct CTI application to set a variable for use in
vector
processing
C. A common use for the asaiuui variable in a vector step is to test the assigned value
against a threshold
value.
D. The scope of the asaiuui variables is only local
E. Once a value is assigned, it cannot be modified or changed byrne adjunct
Answer: B, C, D

Avaya   132-S-720-1 antworten   132-S-720-1

NO.17 Your customer is migrating their call center from basic ACD to EAS.
After the EAS feature has been licensed on the system, what are three tasks that must be
completed to
facilitate the EAS conversion? (Choose three.)
A. EAS must be optioned on the Feature Related System Parameters form.
B. The CMS (if present) switch administration for the ACO must be changed to support EAS.
C. Queue Status Indicators must be re-administered.
D. Agent work mode buttons on voice terminals must be modified.
E. Administer hunt groups for Redirect on No Answer (RONA).
Answer: A, B, D

Avaya   132-S-720-1 zertifizierungsfragen   132-S-720-1

NO.18 Your client needs to address agent morale issues thin their call center. These issues
are tied to those
agents who staff a higher number of skills resulting in more time spent on ACO calls (also
known as hot
seats ¯).
Which Avaya capability should be used to help eliminate ® ho t sea t ¡¯ in a c a ll ce nter
A. Auto-Reserve Agents
B. Least Occupied Agent (LOA)
C. Expert Agent Selection (EAS)
D. Percent Allocation Distribution (PAD)
Answer: B

Avaya echte fragen   132-S-720-1   132-S-720-1 antworten   132-S-720-1

NO.19 Which of the following is not a valid connecbvity test available using the Applications
Enablement
Services Utilities menu available from OAM?
A. TSAPI Test
B. Ping Host
C. ASAI Test
D. Traceroute
Answer: D

Avaya   132-S-720-1   132-S-720-1   132-S-720-1 originale fragen

NO.20 You have been assigned a project to add an ACD to an existing Avaya Call
Management System (CMS).
The customer has requested that Avaya provide a turn-key implementation Which three
resources will
you schedule? (Choose three)
A. Communication solutions integration - provisioning
B. Communicabon and Solution Integration (C&Sl)
C. software specialist
D. on-site technician
E. Network Integration Center (NIC)
Answer: A, B, D

Avaya   132-S-720-1   132-S-720-1 prüfungsunterlagen   132-S-720-1

Die Produkte von PassTest sind für diejenigen, die sich an der Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung beteiligen. Die Schulungsmaterialien von Pass4Test enthalten nicht nur Trainingsmaterialien zur Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung, um Ihre Fachkenntnisse zu konsolidieren, sondern auch die genauen Prüfungsfragen und Antworten. Wir versprechen, dass Sie nur einmal die Avaya 132-S-720-1 Zertifizierungsprüfung mit einer hohen Note bestehen können.

没有评论:

发表评论